четвртак, 29. октобар 2015.

Zasto go zapocnav pisuvanjeto na ovoj Blog ?    
   
 Sedam i si velam sto mi trebase ovaa rabota,dali ke bide ova uste edna od mnogute moi nedovrseni raboti !?    Da , si priznavam barem. Idei imam mnogu gi zapocnuvam no poradi mojata nenastojcivost (negativniot del od mojot karakter) brzo se zasituvam i preogam na drugata idea.
No, na krajot ostanuvam ili so prazni race ili so dobra zdelka.
 
 Mislam ovoj moj blog da go posvetam na Mene i mojata(nasata)firma,ambulanta i sto se uste ne.
Se nadevam ke bide interesen, zasto vo nego ke gi navedam site moite licni i doziveani zgodi i nezgodi na mestoto na koe sto rabotam i ziveam.

Eve sum i jas,  dodusa eden lik od slikava fali, no takov e zivotot mora da se zamine na patot bez vrakanje.
    Ova bese edno kratko zapoznavanje so mene i so toa sto ke bide napisano vo ovoj blog, kako ke doagat prikaznite taka ke se zapoznavame.  
    

Нема коментара:

Постави коментар